MODERNI MYYNTIPROSESSI VAATIVASSA RATKAISUMYYNNISSÄ – TEHOKOULUTUS

Syksyllä 2012 pidimme konsultoivaa myyntiä tekeville yrityksille aamuseminaarin digitalisaation mahdollisuuksista myyntityössä. Katso alta osallistujien palautetta tästä seminaarista

Nyt syksyllä 2014 menemme astetta pidemmälle! Järjestämme tehoseminaarin, jossa koulutamme käytännön keinoja, joilla konsultoivaa ja vaativaa ratkaisuumyyntiä tekevät henkilöt pystyvät moninkertaistamaan myyntinsä modernilla myyntiprosessilla

Koulutuksen aika, paikka ja kohderyhmä

  • Aika: torstai 28.8.2014 klo 8.30-14.30
  • Paikka: Lindström Talo Lautatarhankatu 6, 00580 Helsinki
  • Kenelle? Ratkaisumyynnin johtajille sekä konsultoivaa tai vaativaa ratkaisumyyntiä tekeville henkilöille

Koulutuksen sisältö

Outbound myynti ennen ja nyt (outbound = myyjän ulospäin tekemä aktiivinen myyntityö)

  • Miten puhelinkontaktoinnin teho on muuttunut ja muuttuu lähitulevaisuudessa?
  • Miten kylmäsoitoilla vähintään 50 % päättäjistä kiinnostuu asiastani?

[icon name=”icon-linkedin-sign” size=”2x” space=”false” title=”LinkedIn”] Samu Tolvanen, Aktive International (n.0, 5h)

”Aktive pystyy poikkeuksellisen laadukkaaseen työskentelyyn yritysten ylinten päättäjien kanssa käytävissä keskusteluissa. Suosittelen Aktivea myynnin kasvattamisen kumppanina.”
Timo Silén
Innovation Networks IN Oy
toimitusjohtaja
Liikkeenjohdon konsultit LJK ry
Hallituksen puheenjohtaja

Inbound myynti – mitä se on?

  • Miten ostajien ostoprosessit muuttuvat tällä hetkellä?
  • Miten ratkaisumyyntiä tekevän yrityksen nettisivujen täytyy toimia, jotta ne tukevat myyntiä?
  • Kävijähankinta: Kuinka ja mistä hankin minulle oikeanlaisia kävijöitä? Google, sähköposti, sosiaalinen media, sisältömarkkinointi jne? Mistä tiedän mitä minun toimialalla kannattaa tehdä?
  • Miten moninkertaistan myyntistrategiani mukaisen kävijäliikenteen verkkosivuillani?
  • Konversio-optimointi: Kuinka saan potentiaalisen asiakkaan ottamaan yhteyttä minuun?
  • Keinoja myyntistrategian mukaisten yhteydenottojen moninkertaistamiseen.
  • Kuinka myyn yhteydenottajille? Miten myyntiprosessi eroaa outbound ja inbound myynnin välillä? Miten myyntityö tehostuu yhteydenottojen avulla?

[icon name=”icon-linkedin-sign” size=”2x” space=”false” title=”LinkedIn”] Niku Raatikainen, Client’s Finland (n.3, 5h)
Client's Finland Oy

”BioGTS:n palaute Clientsin konsultin työstä on keskiarvoltaan 5 (asteikko 1-5). Yhteistyön aikana BioGTS:n kansainvälinen tarjouskanta on noussut nollasta useisiin satoihin miljooniin euroihin.”
Lisätietoja:
Mika Rautiainen
toimitusjohtaja
BioGTS
0400 632 212

Moderni myyntiprosessi

  • Miten ratkaisumyyntiä tekevien myyjien myyntiprosessi on muuttumassa?
  • Miten outbound ja inbound myynti yhdistetään uusasiakashankintaa tekevän henkilön myyntiprosessissa niin, että käytettävissä olevalla työajalla saadaan maksimaalinen tuotto?
  • Keinoja, joilla vähintään 50% yhteydenotoista kääntyy kaupaksi?

[icon name=”icon-linkedin-sign” size=”2x” space=”false” title=”LinkedIn”] Samu Tolvanen, Aktive International (n.0, 5h)

Koulutuksen aikana käydään läpi myös useita case-esimerkkejä koulutuksen eri osa-alueista.

  • Koulutus sisältää lounaan
  • Parkkipaikkoja on suoraan kiinteistön sivustalla
  • Investointi: 590 eur + alv/osallistuja
  • Koulutuksella on TAKUU. Mikäli olet koulutuksen jälkeen sitä mieltä, että et oppinut mitään uutta, mikä hyödyttää liiketoimintaanne, kerro se henkilökohtaisesti Samu Tolvaselle ja palautamme koulutusmaksun.

    Lisätiedot:
    Mikko Jantunen
    Aktive International
    040 935 9584
    mikko.jantunen(a)aktive.fi

    Aktiven asiakkaita ovat mm.

    Ilmoittautumislomake

    Voit ilmoittautua koulutukseen alla olevalla lomakkeella.

    Seuraa meitä: facebook youtube linkedin